Σχετικά με την πρωτόγνωρη σε διάρκεια διακοπή ύδρευσης του Δήμου Πύργου,λόγω επισκευής βλάβης πρέπει να απαντηθούν τα εξής ερωτήματα: ...
1.Υπάρχει επικοινωνία μεταξύ του Διαβαθμιδικου Συνδέσμου Ύδρευσης "Ερύμανθος" και της ΔΕΥΑΠ ???
2.Η πρώτη βλάβη που επισκευάσθηκε πόσο χρονικό διάστημα προϋπήρχε??
3.Πότε ενημέρωσε ο Διαβαθμιδικος σύνδεσμος την ΔΕΥΑΠ για την διακοπή ύδρευσης και πότε η ΔΕΥΑΠ ενημέρωσε τους πολίτες?? Οι χρήστες του δικτύου πληρώνουν στην ΔΕΥΑΠ και όχι στον ΔΙΑΒΑΘΜΙΔΙΚΟ.
5.Πόση ποσότητα επεξεργασμένου ,κατάλληλου νερού χάθηκε από το σημείο της βλάβης?? Ποια η αξία του??
6. Ποσοι αποσυμπιεστές κατά μήκος του κεντρικού αγωγού δουλεύουν??
7.Προτίθεσθε να αναθέσετε σε πραγματογνώμονα τον έλεγχο του έργου ύδρευσης ?? Γιατί τόσο συχνές βλάβες??


