Η 24η Πανηλειακή Ανθοκομική Έκθεση άνοιξε επίσημα τις πύλες της στο πάρκο Μπελογιάννη, όπου θα φιλοξενεί τους επισκέπτες έως και την Κυρ...
Το πάρκο Μπελογιάννη έχει μεταμορφωθεί σε έναν πολύχρωμο ανοιξιάτικο προορισμό, γεμάτο αρώματα, χρώματα και εικόνες που δημιουργούν μια ατμόσφαιρα αισιοδοξίας και γιορτής για μικρούς και μεγάλους.
Η βραδιά των εγκαινίων εξελίχθηκε σε μια ξεχωριστή πολιτιστική γιορτή, με χορευτικά τμήματα συλλόγων και του Δήμου να παρουσιάζουν εντυπωσιακές εμφανίσεις και να κερδίζουν το θερμό χειροκρότημα του κοινού.
Παράλληλα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γευτούν δωρεάν παραδοσιακά γλυκίσματα, τα οποία ετοίμασαν με φροντίδα και μεράκι εθελόντριες από όλες τις δημοτικές κοινότητες του Δήμου Ήλιδας.
Η όμορφη βραδιά ολοκληρώθηκε με ζωντανή μουσική, μέσα από την ξεχωριστή εμφάνιση της Ιφιγένειας Χατζηγιάννη και του Χρήστου Πυλαρινού, που χάρισαν μοναδικές στιγμές στους παρευρισκόμενους.






