Καλό θα είναι οι λαλίστατοι Κυβερνητικοί αστέρες να μας ενημερώσουν που έχουν βάλει το πλαφόν όσον αφορά τα ατυχήματα με πατίνια πέρα απ...
Οι εισαγωγείς όπως και οι ενοικιαστές είναι ψηφοφόροι και έχουν κάνει
τις επενδύσεις τους.
Αν κάποια στιγμή στην εξίσωση μπουν και οι άνθρωποι μπορεί κάτι να
γίνει.
Μέχρι τότε θα μετράμε θύματα νέους ανθρώπους.
Και από δικαιολογίες άλλο τίποτα…..

