Στο 16ο Συνέδριο της Νέα Δημοκρατία, που ξεκίνησε χθες στο Metropolitan Expo, παρευρίσκεται ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας Νίκος Κοροβέσης,...
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, ο κ. Κοροβέσης συναντήθηκε με κυβερνητικά στελέχη, βουλευτές, αυτοδιοικητικούς εκπροσώπους και στελέχη της παράταξης από όλη την Ελλάδα, ανταλλάσσοντας απόψεις γύρω από ζητήματα ανάπτυξης, περιφερειακής πολιτικής και σύγχρονων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινωνίες.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκος Μητσοτάκης, τονίζοντας πως το μήνυμα ενότητας, σταθερότητας και συνέχισης των μεταρρυθμίσεων αποτελεί βασική προϋπόθεση για την πρόοδο της χώρας και των τοπικών κοινωνιών.
«Η Ηλεία χρειάζεται σχέδιο, συνεργασία και διεκδίκηση. Με ευθύνη και συνέπεια συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για έναν τόπο με προοπτική και μια Ελλάδα που προχωρά δυναμικά στο μέλλον», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας Νίκος Κοροβέσης.
Ο κ. Κοροβέσης μίλησε χθες στη ραδιοφωνική εκπομπή «Ενδείξεις-Αποδείξεις» του IONION FM, με τον Γιώργο Φάκο. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, αναφέρθηκε σε ζητήματα που αφορούν την αυτοδιοίκηση, την Ηλεία και τις πολιτικές εξελίξεις, ενώ απάντησε και σε ερώτηση σχετικά με το ενδεχόμενο συμμετοχής του στο νέο ψηφοδέλτιο του κυβερνώντος κόμματος.
Όπως δήλωσε, «τον πρώτο λόγο έχει ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης», αφήνοντας ανοιχτό το ζήτημα των μελλοντικών πολιτικών αποφάσεων και υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεργασίας και της κοινής πορείας στην αυτοδιοίκηση.

