Η αλήθεια δεν παραγράφεται και ούτε μπορεί να σβηστεί με επικοινωνιακά τεχνάσματα. Το έργο αξιοποίησης των αποθηκών του ΑΣΟ δεν προέκυψε...
Το έργο αξιοποίησης των αποθηκών του ΑΣΟ δεν προέκυψε τυχαία ούτε σχεδιάστηκε από τη σημερινή δημοτική αρχή. Έχει συγκεκριμένη διαδρομή, χρηματοδότηση, υπογραφή και πολιτική ευθύνη. Και αυτή ανήκει στη δημοτική αρχή του πρώην δημάρχου Πηνειού, Ανδρέα Μαρίνου, που ξεκίνησε και προχώρησε ένα μεγάλο έργο με στόχο να στεγαστούν εκεί το Δημαρχείο και άλλες υπηρεσίες.
Όταν κάποιοι επιχειρούν να καπηλευτούν έργα άλλων, τότε το πρόβλημα δεν είναι μόνο πολιτικό αλλά βαθιά ηθικό. Ο τόπος χρειάζεται ειλικρίνεια, συνέπεια και σεβασμό απέναντι στους πολίτες — όχι αφηγήματα που προσβάλλουν τη μνήμη και την πραγματικότητα.
Ο Δήμος Πηνειού αξίζει καλύτερη πορεία και κυρίως μια νέα αντίληψη διοίκησης που να ενώνει αντί να διχάζει.
Προφανώς όμως όταν δεν έχεις να παρουσιάσεις κάτι άλλο, καπηλεύεσαι έργα των προηγουμένων για να καλυφθεί η ανεπάρκειά σου.


