Η μεγάλη ώρα έφτασε για τον Ολυμπιακό και ο παλμός του μεγάλου τελικού της Ευρωλίγκα έχει αγγίξει κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ανάμεσα σε εκ...
Ανάμεσα σε εκείνους που ζουν με ένταση αυτές τις ιστορικές στιγμές είναι και ο δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γιάννης Λέντζας, ένας άνθρωπος που δεν κρύβει την αγάπη του για τον Ολυμπιακό και γενικότερα για τον αθλητισμό.
Ο Γιάννης Λέντζας, παλιός αθλητής του βόλεϊ στον Πανελλήνιο, θα παρακολουθήσει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αγωνία τον μεγάλο τελικό απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης, εκφράζοντας τη στήριξή του στην προσπάθεια των «ερυθρολεύκων» να επιστρέψουν στην κορυφή της Ευρώπης.
Για τον ίδιο, ο αποψινός τελικός δεν είναι μόνο μία αθλητική αναμέτρηση, αλλά μια βραδιά που μπορεί να χαρίσει χαμόγελα και συγκίνηση σε ολόκληρη τη χώρα.
Ο δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης έχει επανειλημμένα τονίσει τη σημασία του αθλητισμού για τη νέα γενιά, υπογραμμίζοντας πως το αθλητικό ιδεώδες, η προσπάθεια και η πίστη στον στόχο αποτελούν αξίες που πρέπει να μεταδίδονται στους νέους ανθρώπους.
Και ο αποψινός τελικός του Ολυμπιακού αποτελεί ένα παράδειγμα επιμονής, πειθαρχίας και πίστης μέχρι το τέλος.
Σε μία βραδιά γεμάτη αγωνία και έντονα συναισθήματα, ο Γιάννης Λέντζας βρίσκεται κοντά στην ελληνική ομάδα, ελπίζοντας πως στο τέλος της αναμέτρησης ο Ολυμπιακός θα σηκώσει το ευρωπαϊκό τρόπαιο και θα γράψει ακόμη μία χρυσή σελίδα στην ιστορία του ελληνικού μπάσκετ.
