Ο Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης βράβευσε με υπερηφάνεια τους μαθητές της ομάδας «Robostorm» του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λεχαινών, αναγνωρίζον...
Εκεί τιμήθηκαν οι νεαροί μαθητές που εκπροσώπησαν επάξια όχι μόνο τον Δήμο Ανδραβίδας-Κυλλήνης, αλλά και ολόκληρο τον Νομό Ηλείας. Με την προσπάθειά τους μας γέμισαν ελπίδα και απέδειξαν έμπρακτα ότι ο τόπος μας διαθέτει ένα εξαιρετικό έμψυχο δυναμικό, ικανό να κοιτάξει το μέλλον με υψηλές αξιώσεις.
Τις βραβεύσεις πραγματοποίησαν ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας, η Αντιδήμαρχος Γεωργία Κακαλέτρη, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας Ανδρέας Καρατζάς, καθώς και η Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας Ευγενία Ηλιοπούλου.
Στην εκδήλωση έδωσαν επίσης το «παρών» και βράβευσαν τα παιδιά ο Διευθυντής του ΕΠΑΛ Λεχαινών Θεόδωρος Χατζηγιάννης, η Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λεχαινών Πηνελόπη Μπρατάνη, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φώτης Χριστοδούλου, καθώς και ο εκπαιδευτικός του σχολείου και υπεύθυνος για το πρόγραμμα STEM Παναγιώτης Μηχανός.
Την παρουσίαση και τον συντονισμό της όμορφης αυτής εκδήλωσης ανέλαβε η εκπαιδευτικός Μαρία Καραφέρη.


