Πρώτα ο Πρωθυπουργός, Μετά η Τοπική Αναμετάδοση Χθες ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε μέσω social media το τέλος του καθεστώτος επιτήρησης τη...
Χθες ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε μέσω social media το τέλος του καθεστώτος επιτήρησης της χώρας. Σήμερα ακολούθησε η κ. Αυγερινοπούλου με δική της πανηγυρική ανακοίνωση, λες και υπήρχε κίνδυνος να περάσουν λίγες ώρες χωρίς να ενημερωθούμε για το κυβερνητικό αφήγημα.
Άλλωστε, η βουλευτής Ηλείας φαίνεται να έχει αναλάβει κάθε αποστολή ειδικού σκοπού.
Από τους ωκεανούς και την κλιματική διπλωματία μέχρι τα διαστημικά απορρίμματα, πάντα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των μεγάλων παγκόσμιων θεμάτων. Οπότε γιατί όχι και ειδική απεσταλμένη για την ανακύκλωση των κυβερνητικών ανακοινώσεων;
Το μόνο ερώτημα που μένει είναι αν η επόμενη παρέμβασή της θα αφορά τα σκουπίδια του διαστήματος ή τα πολιτικά συντρίμμια που εξακολουθούν να περιφέρονται στην ελληνική δημόσια ζωή.

