Με αφορμή τα εγκαίνια του νέου αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας, κ. Κωνσταντίνος Λεβέντης, έκανε την ακ...
Το Επιμελητήριο Ηλείας είχε θέσει από νωρίς το αίτημα ολοκλήρωσης του έργου ως
στρατηγική προτεραιότητα. Σήμερα, μπορούμε να πούμε ότι ένα κρίσιμο βήμα προς την
παραγωγική και αναπτυξιακή ανασυγκρότηση της περιοχής γίνεται πραγματικότητα. Η
αναβάθμιση των μεταφορών ενισχύει τη θέση της Ηλείας στον χάρτη των logistics,
δημιουργεί νέες δυνατότητες για τις τοπικές επιχειρήσεις και για τον πρωτογενή
τομέα, προσελκύει επενδύσεις και ενισχύει τον τουρισμό.
Η παράδοση του νέου δρόμου δεν σηματοδοτεί το τέλος, αλλά την αρχή μιας μεγάλης
προσπάθειας για την οικονομική και κοινωνική αναζωογόνηση του νομού.
Η Ηλεία χρειάζεται έναν ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχεδιασμό, που θα περιλαμβάνει
ταυτόχρονα και άλλα, απαραίτητα μεγάλα έργα υποδομής, όπως ο εκσυγχρονισμός του
σιδηροδρομικού δικτύου, η ενίσχυση των λιμανιών του Κατακόλου και της Κυλλήνης και η
αξιοποίηση του αεροδρομίου του Αράξου.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσοι εργάστηκαν διαχρονικά, για να φτάσουμε στο
σημερινό αποτέλεσμα και να διαβεβαιώσουμε ότι το Επιμελητήριο Ηλείας θα συνεχίσει να
είναι παρόν, με τεκμηριωμένες προτάσεις και ουσιαστικές διεκδικήσεις, για να διασφαλίσει ότι
ο νέος αυτοκινητόδρομος θα αποτελέσει πραγματικό μοχλό ανάπτυξης για τον τόπο.
Η Ηλεία αξίζει περισσότερα. Σήμερα, κάνουμε ένα βήμα πιο κοντά στο μέλλον που
μπορούμε να κερδίσουμε.»

