Σε κοινή ενημερωτική συνάντηση προχωρούν την ερχόμενη Τρίτη 19 Μαΐου οι τρεις Ομάδες Παραγωγών βιομηχανικής τομάτας της Ηλείας, απευθύνον...
Η Ομάδα Παραγωγών βιομηχανικής τομάτας Γαστούνης, η Ομάδα Παραγωγών βιομηχανικής τομάτας Αμαλιάδας και η Ομάδα Παραγωγών Πύργου «Ο Κήπος» ενώνουν τις δυνάμεις τους, επισημαίνοντας πως απαιτείται κοινή στάση και συλλογική διεκδίκηση για ζητήματα που επηρεάζουν άμεσα την παραγωγή και το εισόδημα των αγροτών.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Αμαλιάδας στις 20:00 το βράδυ και αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των τοματοπαραγωγών από όλη την Ηλεία.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης θα συζητηθούν σημαντικά θέματα που αφορούν την καθημερινότητα των παραγωγών, όπως η διαδικασία έκδοσης δελτίων αποστολής από το χωράφι, η ενημέρωση για το ελαιοκομικό μητρώο, οι αποζημιώσεις για ζημιές προηγούμενων ετών, καθώς και οι εξελίξεις γύρω από τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του 2025.
Παράλληλα, το «παρών» θα δώσουν εκπρόσωποι εταιρείας που έχει αναλάβει τη διαδικασία έκδοσης δελτίων αποστολής, προκειμένου να παράσχουν διευκρινίσεις και αναλυτική ενημέρωση προς τους παραγωγούς για τις νέες απαιτήσεις και τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθούνται.
Οι διοργανωτές τονίζουν πως η συμμετοχή όλων κρίνεται απαραίτητη, καθώς οι αποφάσεις και οι εξελίξεις που αφορούν τον αγροτικό τομέα απαιτούν ενημέρωση, συντονισμό και κοινή διεκδικητική γραμμή.

