Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Δικαστηρίων του Πύργου καλεί η ΕΛΜΕ Ηλείας τους εκπαιδευτικούς και την εκπαιδευτική κοινότητα τ...
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Ηλείας εκφράζει για ακόμη μία φορά τη στήριξή του προς τους εκπαιδευτικούς των δύο σχολικών μονάδων και απευθύνει κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην κινητοποίηση, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 13:00.
Η αίτηση αναστολής έχει κατατεθεί από εκπαιδευτικούς των δύο σχολείων, οι οποίοι αντιδρούν στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για την αλλαγή του χαρακτήρα των σχολικών μονάδων και τη λειτουργία τους ως Ωνάσεια.
Στο πλαίσιο της κινητοποίησης, η ΕΛΜΕ Ηλείας προκήρυξε διευκολυντική στάση εργασίας διάρκειας μίας έως δύο ωρών, από τις 12:00 έως τις 14:00, ώστε να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής στους εκπαιδευτικούς.
Η ΕΛΜΕ υποστηρίζει ότι η συγκεκριμένη απόφαση οδηγεί σε «ταξική κατηγοριοποίηση» της δημόσιας εκπαίδευσης και ζητά την άμεση ανάκλησή της, καθώς και την κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου που αφορά τα Ωνάσεια σχολεία.
Με σύνθημα «Ωνάσεια ούτε στον Πύργο, ούτε πουθενά», η ΕΛΜΕ Ηλείας δηλώνει ότι θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις και τις κινητοποιήσεις της στο πλευρό των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων των δύο σχολείων.

