Η Αντιδήμαρχος του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γεωργία Κακαλέτρη, στέλνει το δικό της μήνυμα στήριξης και αισιοδοξίας προς τους μαθητές π...
«Σήμερα δεν ξεκίνησε απλώς μια εξέταση. Ξεκινά μια στιγμή που κουβαλά μέσα της κόπο, ξενύχτια, άγχος, όνειρα και ελπίδες. Μια στιγμή για την οποία παλέψατε πολύ και αξίζει να σταθείτε απέναντί της με πίστη στον εαυτό σας.
Να θυμάστε κάτι πολύ σημαντικό: οι Πανελλαδικές είναι ένας σταθμός, όχι ο προορισμός της ζωής σας. Κανένα γραπτό και κανένας βαθμός δεν μπορεί να μετρήσει την αξία, την καλοσύνη, τη δύναμη και τα όνειρά σας.
Μπείτε στην αίθουσα με καθαρό μυαλό και ήρεμη καρδιά. Πάρτε μαζί σας όλα όσα μάθατε, αλλά κυρίως όσα καταφέρατε μέχρι σήμερα.
Γιατί ήδη έχετε αποδείξει πως μπορείτε να αντέχετε, να προσπαθείτε και να συνεχίζετε, ακόμη και όταν κουράζεστε.
Να είστε περήφανοι για τον αγώνα σας.
Οι γονείς σας, οι καθηγητές σας και όσοι σας αγαπούν, δεν σας καμαρώνουν μόνο για το αποτέλεσμα, αλλά για τη διαδρομή που κάνατε μέχρι εδώ.
Και ό,τι κι αν γίνει, να μην ξεχάσετε ποτέ να κυνηγάτε τα όνειρά σας.
Η ζωή ανοίγει δρόμους ακόμη κι εκεί που σήμερα δεν μπορείτε να τους δείτε.
Να θυμάστε πάντα ότι η ελπίδα δεν πεθαίνει ποτέ!
Καλή δύναμη, καλή επιτυχία και να πιστεύετε στον εαυτό σας.
Τα πιο όμορφα κεφάλαια της ζωής σας μόλις αρχίζουν».

