Στον Ριγανόκαμπο, την Εγλυκάδα και το Σούλι… «κουμάντο» κάνουν οι ρομά του καταυλισμού! Και όχι μόνο πρόσφατα όπως αποδείχτηκε από την επί...
Οι ρομά του καταυλισμού είναι συνηθισμένοι σε όλα. Βλέπουν τους αστυνομικούς και… γελάνε, βλέπουν τους πυροσβέστες και πετούν πέτρες, μοναδικός τους στόχος να «χτυπήσουν» κάποιον περαστικό, να μπουν σε σπίτι και να αρπάξουν ότι βρουν και να γίνουν εφιάλτης για όλη τη συνοικία.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΟΥΛΙ
Το τελευταίο χρονικό διάστημα καταγράφονται κρούσματα παραβατικότητας και στο Σούλι. Η περίπτωση της Ανδριάνας Φωτακοπούλου, 52 ετών, συζύγου του εμπόρου Βασίλη Ράγγου ήταν το πιο πρόσφατο συμβάν. Ρομά κατεβαίνουν από το πρανές της περιμετρικής, διασχίζουν κάθετα την οδό, ανεβαίνουν πάλι το πρανές της αντίθετης πλευράς και… φθάνουν στο Νέο Σούλι.
Το «μενού» των ρομά περιλαμβάνει επιθέσεις με φρούτα, επιθέσεις με πέτρες, σκάσιμο λάστιχων αυτοκινήτων, χτυπήματα και ζημιές σε αυτοκίνητα, σπάσιμο τζαμιών στο γήπεδο Σουλίου, απόπειρες παραβιάσεων πορτών και παραθύρων, στο γήπεδο και σε άλλους ιδιωτικούς και δημόσιους χώρους, ισχυροί θόρυβοι από μηχανές και αυτοκίνητα (παραποιημένες εξατμίσεις), μεγάλες ταχύτητες, κλπ σε ώρες κοινής ησυχίας και κυρίως της μεσονύχτιες και μεταμεσονύχτιες ώρες».
Οι κάτοικοι της περιοχής, όπως μας αναφέρουν, έχουν ήδη προβεί σε διαβήματα διαμαρτυρίας προς την Αστυνομία ζητώντας να εντείνει τις περιπολίες της στρέφοντας το βάρος της προσοχής της στις ομάδες των παραβατικών ατόμων, προκειμένου να διαφυλαχτεί η ασφάλεια και η περιουσία των πολιτών και των κατοίκων.
ΣΤΟΝ ΡΙΓΑΝΟΚΑΜΠΟ
Στον Ριγανόκαμπο δεν υπάρχει ένα σπίτι στο οποίο να μην έχουν εισβάλλει ρομά. Ο τοπικός σύλλογος αναφέρει πώς με αφορμή το πρόσφατο συμβάν του σοβαρού τραυματισμού συμπολίτισσάς μας μετά την επίθεση και κλοπή από αγνώστους που διαμένουν στον καταυλισμό Ρομά στο Ριγανόκαμπο, θα πρέπει όλοι να κατανοήσουν το πρόβλημα.
Οι Σύλλογοι και οι κάτοικοι του Ανατολικού Διαμερίσματος της Πάτρας έχουν καταγγείλει εδώ και πολλά χρόνια τέτοιου είδους απαράδεκτες συμπεριφορές που έχουν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία κλίματος ανασφάλειας και φόβου στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.
«Οι απαράδεκτες για μια σύγχρονη κοινωνία, συνθήκες διαβίωσης της συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας, η μη επαρκής αστυνόμευση σε συνδυασμό με το χαμηλό βιοτικό επίπεδό της και τον κοινωνικό αποκλεισμό και απομονωτισμό δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα ανεξέλεγκτης και παραβατικής συμπεριφοράς που δυστυχώς μέρα με τη μέρα επιδεινώνεται.
Καλούμε την κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το Δήμο Πατρέων, την Αστυνομία και το Πυροσβεστικό Σώμα καθώς και την ΕΤΑΔ, την Κτηματική Υπηρεσία και το Πανεπιστήμιο Πατρών ως ιδιοκτήτες του χώρου, να λάβουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για να περιορίσουν τα φαινόμενα παραβατικότητας και των πυρκαγιών που ξεκινούν από αυτό το χώρο, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες που έρχονται, για να μη θρηνήσουμε θύματα και να εμπεδωθεί επιτέλους το αίσθημα ασφάλειας στους κατοίκους του Ανατολικού Διαμερίσματος της Πάτρας.
Η κυβέρνηση θα πρέπει άμεσα να διαθέσει στο Δήμο της Πάτρας το χώρο του πρώην σκουπιδότοπου για την αξιοποίησή του καθώς και τους προκατασκευασμένους οικίσκους που κατά καιρούς έχει υποσχεθεί, για τη μεταστέγαση των ρομά και τη δημιουργία ανθρώπινων και κατά το δυνατόν υγιεινών συνθηκών διαβίωσής τους.
Τέρμα στη παραγκούπολη του Ριγανοκάμπου και στο νέο Ζεφύρι της Πάτρας που δημιουργείται κάτω από τα αδιάφορα μάτια όλων των αρμόδιων φορέων του κράτους και της πόλης»! ...
Διαβάστε περισσότερα εδώ...
* φωτογραφία αρχείου

