Με αφορμή το σοβαρό τροχαίο ατύχημα στη συνδετήρια οδό Λεχαινών – Ολύμπιας Οδού, ο δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γιάννης Λέντζας, μίλησε...
Το σοβαρό τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής στη συνδετήρια οδό των Λεχαινών με την Ολύμπια Οδό, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό δύο ατόμων, ανάμεσά τους και ενός ανήλικου αγοριού, βρέθηκε στο επίκεντρο της σημερινής εκπομπής «Ενδείξεις-Αποδείξεις».
Για το περιστατικό τοποθετήθηκε ο δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γιάννης Λέντζας, ο οποίος εξέφρασε την ανακούφισή του για το γεγονός ότι δεν υπήρξαν σοβαρότεροι τραυματισμοί, επισημαίνοντας ωστόσο ότι το νέο ατύχημα επαναφέρει με τον πιο έντονο τρόπο το ζήτημα της οδικής ασφάλειας στο συγκεκριμένο σημείο.
Ο κ. Λέντζας υπογράμμισε ότι απαιτούνται άμεσες και ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας του οδικού δικτύου, τονίζοντας πως δεν πρέπει να περιμένουμε ένα δυστύχημα για να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα.

