Προηγήθηκε ο Δήμος Πύργου …. Δεν θα μπορούσε μετά από αυτό ο Δήμος της Αμαλιάδας να μείνει αδιάφορος. Η διαχρονική ευγενής άμιλλα μεταξύ...
Έτσι λοιπόν και ο Δήμος Αμαλιάδας αποφάσισε να δώσει κίνητρα στους νεοδιορισθεντες γιατρούς στο Νοσοκομείου της. Ήταν λοιπόν θέμα στην Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που έγινε με την παρουσία του Διοικητού του Νοσοκομείου Πύργου και της Υποδιοικητού της Νοσηλευτικής Μονάδας της Αμαλιάδας. Αμφότεροι ευχαρίστησαν τον Δήμο για την ευγενή πρωτοβουλία του. Και βέβαια εξήγησαν πόσο σημαντική είναι αυτή η πρωτοβουλία για την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου.
Ο Δήμαρχος βέβαια αναρωτήθηκε μην δίνουν το επίδομα και ο γιατρός
καταλήξει στο Νοσοκομείο του Πύργου και ζήτησε την διαβεβαίωση του
Διοικητού ότι αυτό δεν θα συμβεί .
Άλλο πάλι και τούτο.
Αλήθεια πως το σκέφτηκε αυτό ο Δήμαρχος….
Αυτά δεν γίνονται.
Αλλά ο Διοικητής έσπευσε να τον καθησυχάσει
«Μα τι είναι αυτά που λέτε
Εσείς θα τον επιδοτείται δικός σας θα είναι
Τουλάχιστον για όσο καιρό θα τον επιδοτείται»
Έτσι είναι
Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους …..
Βέβαια η αλήθεια είναι ότι έχουν προηγηθεί τέρατα και σημεία στο
πολύπαθο Νοσοκομείο της Αμαλιάδας.
Αλλά φαίνεται ότι όλοι τα ξεχνούν …
Και Κλινικές έχουν κλείσει εν μια νυχτί και γιατροί διορίζονται την μια
μέρα στο Νοσοκομείο της Αμαλιάδας και την επομένη πάνε στο Πύργο.
Για να μην θυμηθούμε και τα «εντέλλεστε»…
Άλλωστε και τώρα πού μιλάμε γιατροί που είναι διορισμένοι στην
Αμαλιάδα εργάζονται στο Νοσοκομείο του Πύργου.
Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια.
Και μιλάμε για ένα Νοσοκομείο χωρίς Παθολογική κλινική και χωρίς καν
Παθολόγο ….
Αλλά λέει εσχάτως δουλεύουν καλά τα χειρουργεία……
Κάτι είναι και αυτό,
Αυτά όμως είναι περασμένα ξεχασμένα και τώρα που παίρνει την
υπόθεση πάνω του ο Δήμος όλα θα πάρουν τον δρόμο τους.
Και πάρθηκε η απόφαση με μόνη αντίρρηση από τους «μόνιμους»
αντιρρησίες του Δημοτικού Συμβουλίου τους εκλεγμένους με την «Λαϊκή
Συσπείρωση»
Σιγά μη τους έκανε εντύπωση.
Και σιγά μην έδωσαν και σημασία.
Όλα αυτά όμως είναι ντροπής πράγματα.
Για αυτούς που τα σκέφτηκαν και γι αυτούς που είναι περήφανοι που τα
υλοποιούν.
Η δουλειά του Διοικητού είναι άλλη.
Δεν είναι να συγχαίρει τους Δήμους για την πρωτοβουλία τους να
τσοντάρουν και αυτοί το κατιτίς τους για την. λειτουργία του
Νοσοκομείου.
Και η Δουλειά του Δημάρχου είναι άλλη ….
Και για να το κάνουμε λιανά
Το Κράτος στην ουσία δεν μπορεί(?) δεν θέλει(?) ως οφείλει να δώσει
αυτό το πεντακοσάρικο τον μήνα στον κάθε νεοδιορισθέντα γιατρό οπότε
και αναλαμβάνει προθύμως να το δίνει ο Δήμος.
Τόσο απλά.
Και γιατί να το κρύψομε άλλωστε τα χρήματα ρέουν στους Δήμους ….
Τι είναι να δίνουν και ένα πεντακοσάρικο τον μήνα στον κάθε γιατρό???
Αλλά ούτε οι Δήμοι έχουν βρει ακόμη λεφτοδενδρα.
Αυτό τα πεντακοσάρικα θα λείψουν από κάπου αλλού.
Και τι πιο απλό κάποια στιγμή θα βγει ο λογαριασμός από τα Δημοτικά
τέλη.
Και βέβαια και αυτά θα τα πληρώσει ο πολίτης.
Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει .
Ναι αλλά θα έχει τον γιατρό του.
Άσε που θα δικαιούται να λέει πιο έντονα την ιστορική ατάκα.
«Εγώ σε πλερώνω»
Γιατί όντως αυτός θα τον πλερώνει….
Πάντως αν ψάξουμε λίγο στο διαδίκτυο θα δούμε ότι αυτή η φοβερή
πατέντα είναι ευρέως διαδεδομένη σε πολλούς Δήμους που σπεύδουν
μάλιστα και το ανακοινώνουν πανηγυρικά σαν μεγάλο κατόρθωμα.
Βέβαια και αυτό προς άγρα ψήφων
Και για να καταλάβουμε έτσι βέβαια θα δημιουργηθεί ένας περίεργος
άτυπος ανταγωνισμός μεταξύ των Δήμων
Είσαι εσύ γιατρός και αναρωτιέσαι να πάω στο Νοσοκέιο της Αμαλιάδας
που το επίδομα είναι 500 ευρώ ή να πάω στο Νοσοκομείο της Ανω
Λεστινίτσας που δίνουν 1000 και ένα δωρεάν γεύμα την ημέρα στην
τοπική ταβέρνα ???
To be or not to be
Έτσι φιλοδοξούν κάποιοι να λειτουργήσουν και να αναβαθμίσουν το
Δημόσιο Σύστημα Υγείας και επαίρονται μάλιστα γι αυτό.
Και έχουν και συνεργούς τους Δήμους .
Και για να μην το πλατιάσουμε
Με το που αποφάσισαν οι δυο Δήμοι της Ηλείας να δώσουν αυτό το
επίδομα ήδη ετοιμάζονται να κατέβουν κατά δω γιατροί από όλα τα μέρη
την Χώρας με πούλμαν.
Μια καινούργια εποχή ξεκινάει για τα Νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας
της περιοχής μας.
Μπορεί να φτάσουμε και στο επίπεδο αντί να στέλνουμε εμείς ασθενείς
στην Πάτρα να στέλνει η Πάτρα εδώ.
ΥΓ Στην απευκταία περίπτωση να μην αποδώσει το πεντακοσάρικο τα
αναμενόμενα αυτό που μπορούν να κάνουν οι Δήμοι είναι να το
αυξήσουν….
Λεφτά υπάρχουν.
Άλλωστε σε ελεύθερη αγορά ζούμε και από ότι φαίνεται με αυτόν τον
μηχανισμό πάμε να λειτουργήσουμε και το Δημόσιο Σύστημα Υγείας….


