Το Παράρτημα Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για την επίσημη και τεκμηριωμένη στήρι...

Ιδιαίτερης σημασίας αποτελεί η αναφορά του Ιατρικού Συλλόγου ότι
έχει ήδη υποστηρίξει τη συγκεκριμένη πρόταση μέσω του εκπροσώπου
του στο Διοικητικό Συμβούλιο του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας,
συμβάλλοντας ενεργά στην εισήγηση προς τη Διοίκηση για την
τροποποίηση του οργανισμού των νοσηλευτικών μονάδων του νομού. Η
πρόταση προβλέπει τη δημιουργία οργανωμένων ογκολογικών
υπηρεσιών ημερήσιας νοσηλείας για τους ασθενείς της Ηλείας, καθώς
και την ενίσχυση της Νοσηλευτικής Μονάδας Πύργου με δύο θέσεις
ιατρών Ογκολόγων.
Η επίσημη αυτή τοποθέτηση αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη και ένα
ουσιαστικό βήμα προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης των
υπηρεσιών υγείας στον νομό μας.
Ο Πρόεδρος του Παραρτήματος Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής
Εταιρείας, κ. Παναγιώτης Θανόπουλος, δήλωσε: «Η επίσημη στήριξη
του Ιατρικού Συλλόγου Ηλείας αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική και
ενθαρρυντική εξέλιξη. Ευχαριστούμε θερμά τον Πρόεδρο κ. Χρήστο
Γιαννικούλη, τον Γενικό Γραμματέα κ. Λεωνίδα Λεονάρδοπουλο και το
Δ. Σ. του Ιατρικού Συλλόγου Ηλείας για την ξεκάθαρη και υπεύθυνη
στάση τους.
Η κοινή αυτή προσπάθεια αποκτά πλέον ακόμη ισχυρότερο
θεσμικό έρεισμα. Συνεχίζουμε με συνέπεια και αποφασιστικότητα τις
παρεμβάσεις μας προς κάθε αρμόδιο φορέα, μέχρι να δούμε την
Ογκολογική Δομή να γίνεται πραγματικότητα για τους συμπολίτες μας
που δίνουν καθημερινά τη μάχη με τον καρκίνο».
Το Παράρτημα Ηλείας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας θα
συνεχίσει να συνεργάζεται με όλους τους θεσμικούς, επιστημονικούς
και αυτοδιοικητικούς φορείς, καθώς και με το Υπουργείο Υγείας.
Η δημιουργία Ογκολογικής Δομής στην Ηλεία δεν αποτελεί απλώς μια
υγειονομική παρέμβαση. Αποτελεί πράξη κοινωνικής δικαιοσύνης,
αξιοπρέπειας και σεβασμού προς τους ασθενείς και τις οικογένειές
τους.
